Кошик
2236 відгуків
Пс..... Глянь сюди !!!Вигідна пропозиція
Шмідта 49а, Вінниця, Україна
+380 (97) 200-39-30
KWAT.IN.UA
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Укрпошта🚚 Ми використовуємо перевізника "Укрпошта" тільки у випадку, якщо товар фізично знаходиться на нашому головному складі у місті Вінниця. 💰 При замовленні товару цим перевізником, оплата здійснюється передоплатою. Це пов'язано з складною системою "пересилання з платою при отриманні" у перевізника. Методи оплати через даного перевізника: 1.Оплата за реквізитами. 2.Промоплата.
  • Нова Пошта🚚 Доставка здійснюється відповідно до тарифів перевізника за рахунок покупця. ⚡️ Для термінових відправлень в той же день може знадобитись виклик кур'єра за додаткову плату, яка в середньому становить 30 грн. Однак, для компенсації цих витрат, ми надаємо послугу упаковки товару за наш рахунок. 🎁 Важливо зазначити, що деякі товари можуть користуватися перевагою "безкоштовної доставки". Це особлива пропозиція, яку ми надаємо в рамках акції для певних товарів. Інформація про наявність даного бонусу завжди вказується в описі товару.
  • Магазини Rozetka🚚 Відправка можлива до пункту видачі Rozetka лише у випадку, якщо товар є в наявності на складі у місті Вінниця. 💰 Ми відправляємо замовлення, які мають вартість від 700 грн.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаМінімальна сума замовлення для післяплати від 400грн
  • Оплата на рахунокПрацюємо за безготівковим розрахунковим рахунком з фізичними та юридичними особами. Рахунок виписується від ФОП 2 група без ПДВ.
  • Оплата за реквізитамиПоповнення за реквізитами Отримувач: ФОП Міхаліна Аліна Олександрівна IBAN: UA493220010000026001300050828 ІПН/ЄДРПОУ: 3445608884 Акціонерне товариство: УНІВЕРСАЛ БАНК МФО: 322001 ОКПО Банку: 21133352

Гарантія:

Купуючи інструмент у нашому фірмовому інтернет-магазині, ви отримуєте правильно оформлений гарантійний талон. Це запорука того, що інструмент буде забезпечений необхідним гарантійним та сервісним обслуговуванням.

СКІЛЬКИ ТРИВАЄ РЕМОНТ?
Ми проведемо діагностику та відремонтуємо інструмент протягом 5 робочих днів з моменту отримання інструменту в сервісному центрі. У разі несправності – 14 календарних днів.

ЯК ЗДАТИ ІНСТРУМЕНТ У РЕМОНТ?
- Принесіть інструмент у будь-який сервісний центр зі списку, зазначеного в паспорті.
- Надішліть Новою Поштою

ЩО ПОТРІБНО МАТИ ДЛЯ ОТРИМАННЯ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ?
- інструмент у повній комплектації, крім витратного матеріалу;
- заповнений гарантійний талон;
- документ, що підтверджує дату продажу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner